حضور پر رنگ وزارت امور خارجه در نمایشگاه بین المللی کتاب

نمایشگاه بین الملی کتاب تهران امسال نیز از ۱۹ اردیبهشت ماه کارش را در مصلای تهران و با مشارکت صدها ناشر ایرانی و بین المللی آغاز کرد.
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاهده ۳۱۹

نمایشگاه بین الملی کتاب تهران امسال نیز از 19 اردیبهشت ماه کارش را در مصلای تهران و با مشارکت صدها ناشر ایرانی و بین المللی آغاز کرد. اداره هماهنگی‌های امور نشر و پژوهشی وزارت امور خارجه نیز یکی از ناشرانی است که امسال حضوری پر رنگ را در این نمایشگاه دارد. به گفته مسئولان این نمایشگاه، وزارت امور خارجه امسال با 22 عنوان جدید و در مجموع با بیش از 300 عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر شده است. همچنین نمیشگاه مجازی اداره نشر با بیش از 270 عنوان کتاب هم­زمان کار فروش کتابهای خود را در خانه کتاب آغاز کرده است. وزارت امور خارجه در نمایشگاه کتاب امسال با توجه به وسعت و مکان قرارگیری محل غرفه آن و نیز با توجه به عناوین کتاب­های آن حضوری پر رنگ را به نمایش گذاشته است. آدرس غرفه وزارت امور خارجه در نماشگاه کتاب: سالن شبستان، ردیف 5 شماره 114 (روبروی غرفه نشر آثار حضرت امام ره) می‌باشد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است
شهادت رئیس جمهور خدوم ملت ایران و وزیر مجبوب امور خارجه
آقای دکتر شیخ‌الاسلامی روز چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با آقای جیانفرانکو پتروزلا نماینده ویژه ایتالیا در امور افغانستان و یمن در محل مرکز مطالعات سیاسی ...